BUDAI SZAUNA

Politikai hőmérő egy forró kis helyiségből.

ÜZENEM KISS TIBINEK

2013. július 13. 14:10 - oddbinsa

Korábban egyszer láttam csak. A forró nyárban háromszáz méterre volt tőlem a Sziget Nagy Színpadán. Azt sem tudtam kicsoda. Hatvan éves barátnőm zengett róla ódákat, és kirángatott egy koncertre. Aztán mutogatott fel a színpadra, hogy ő ott a quimbys Kiss Tibi. Alig láttam belőle valamit. Háromszáz méterre volt. Meg Csík koncert. Aztán ordítottunk a koncert végén ráadásért, hogy Most múúúlik pontosaaaaan! Mert ezt már ismertem. Ekkor tudtam meg, hogy ezt a számot a Kiss Tibi írta.

Hónapokkal később már január lehetett, ülök a törzsszaunámban. Egyszer csak belép a kis félhomályos helyiségbe két srác és felmásznak a felső padra. Hínye - mondom magamban – de jó pasi! Nem törzsvendég. Nem láttam még. Fél szemmel figyelem őket és amikor gitármozdulatba vált a keze, fura érzésem támad. Vajon nem a Kiss Tibi? Aztán a törzsvendégek füle hallatára megkérdezem tőle, hogy ő csak hasonlít a Kiss Tibire, vagy ő maga a Kiss Tibi? Mire ő így: Azért hasonlítok a Kiss Tibire, mert én vagyok a Kiss Tibi. Ó! – örvendezek magamban a fürdőgatyás jelenségnek.

Kicsit később távoznak a forró helyiségből és a törzsvendégekkel megpróbáljuk felidézni a Most múlik pontosan szövegét, tartalmi kérdésekkel birkózunk a hőségben. S miután visszajönnek a félhomályba Kiss Tibiék - a szauna szinte leplezetlen könnyedségétől fűtve - újabb kérdéssel zavarom meg a szerzőt: A dal az „anyagról” vagy a szerelemről szól? Kiss Tibi pedig a szöveg jelentésrétegeinek árnyalatairól magyaráz felismertségtől visszafogott zavartan. Aztán én is zavarba jövök, hogy ez talán nem illendő. De mire eljutnék a bocsánatkérésig, sehol nem találjuk Kiss Tibit. Azóta sem jött. Én pedig azóta sem tudtam elnézést kérni tőle. Aki olvassa adja át, hogy tartozom egy bocsánatkéréssel Kiss Tibinek.

Tallián Hedvig

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://budaiszauna.blog.hu/api/trackback/id/tr205403105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása